Maakt het feit dat wij een BN’er aan ons merk gekoppeld hebben onze badkameraanpassingen duurder t.o.v. de concurrent?
We zijn blij om aan te kondigen dat Natasja Froger onderdeel is geworden van de Molenaar-familie. We begrijpen dat niet iedereen dezelfde voorkeur heeft als het gaat om het gebruik van een bekend gezicht in onze communicatieuitingen. Toch hebben we bewust gekozen voor Natasja Froger als Molenaar-gezicht, omdat wij haar kennen als een lieve, eerlijke, gezellige en zorgzame vrouw, iets wat enorm aansluit bij de kernwaarden van Molenaar. Uit onderzoek is gebleken dat het gebruik van een bekende persoonlijkheid kan helpen om de merkherkenning te vergroten en het vertrouwen bij consumenten te versterken. We geloven dat Natasja Froger ons helpt om deze boodschap over te brengen op onze klanten.
Omdat Natasja uiteraard hiervoor betaald moeten worden zijn er mensen in de veronderstelling dat daarom onze badkameraanpassingen duurder zijn ten opzichte van de concurrent. Dat is dus niet waar! Ons product wordt niet duurder. Het geld dat nodig is om Natasja in te zetten, wordt niet doorberekend op onze producten.
Wij willen ons onderscheiden
De keuze om te werken met een BN’er is o.a. gemaakt omdat er best veel concurrenten zijn die zich voordoen als Molenaar. Zij benadelen ons bij de klant door te zeggen dat ze onderdeel van Molenaar zijn, bieden met online advertenties continu op onze naam of kopiëren soms advertenties bijna letterlijk, zodat het misleidend kan overkomen bij de klant. Mede daarom maken we de keuze om samen te werken met een BN’er, omdat het mensen helpt Molenaar te onderscheiden als dé specialist in toekomstbestendige badkameraanpassingen.