Inspiratiemagazine aangevraagd En dan?
Heb je ons gratis inspiratiemagazine aangevraagd en ben je nieuwsgierig geworden naar Molenaar? Leuk! We gaan graag met je in gesprek over het realiseren van jouw perfecte badkamer. Wat daar allemaal bij komt kijken? Dat leggen we uit.
Contact met onze telefonische adviseurs
Onze collega’s van het Klant Contact Centrum vertellen je alles over Molenaar in een kort telefoongesprek. Ze ontdekken wat je wensen zijn en plannen een afspraak voor een adviesgesprek thuis of in de showroom met je in. Uiteraard kan je het adviesgesprek ook zelf online aanvragen.
Thuisadvies of showroombezoek
Tijdens het adviesgesprek bij je thuis of in de showroom laten de adviseurs de mogelijkheden van Molenaar zien. Ook maken ze een 3D-ontwerp van de badkamer en stellen ze een offerte op. Ben je enthousiast en ga je akkoord? Dan gaan wij aan de slag!
Meten is weten
Binnen 14 dagen na het tekenen van de offerte komt onze inmeter bij je langs om alles nauwkeurig op te meten. Hij checkt of de montage technisch mogelijk is en of er aandachtspunten zijn waar onze monteurs straks rekening mee moeten houden.
Bestellen maar
Nadat de inmeter klaar is, verwerken we de order en bestellen we alle materialen en onderdelen die je hebt uitgekozen. Zodra de onderdelen aankomen in ons magazijn, zorgen de magazijnmannen ervoor dat de onderdelen in de juiste orderbak belanden. Zo houden we precies bij in hoeverre de order compleet is.
Afspraak inplannen
Je krijgt van ons altijd een geschatte levertijd van de badkamer. Op het moment dat we de definitieve leverdatum in zicht hebben, belt onze planner je om een afspraak te maken voor de montage.
De montage van de badkamer
Het is zover: het moment van plaatsen in aangebroken! De monteurs zijn er al vroeg en gaan gelijk van start. Ze dekken hun looppad netjes af en beginnen met het afbreken van de oude elementen van de badkamer, zoals je bad of douche. Vervolgens monteren ze de nieuwe onderdelen. Als ze klaar zijn, leveren ze de badkamer netjes bij je op en geven uitleg over het gebruik van de badkamer.
Klantenservice
Is er toch iets niet helemaal goed verlopen? Of heb je nog vragen? Dan kan je terecht bij onze collega’s van de klantenservice. Zij helpen je graag verder.